diumenge, 24 de juny del 2012

Hola gent, ja hi tornem a ser.

Després de preparar una mica el Cami , ahir divendres varem agafar una monovolum, les bicicletes, les alforges, la camelback i nosaltres  i cap a Burgos, que és on ens varem quedar l'any passat.

Avui a les 7h. peus a terra i a les 8h. ja comencem a fer el Camí.  Sols començar em dono compte que m' he equivocat. Aquest any m'he comprat unes alforges  noves ja que les que portava l'any passat, quasi no m'hi cabia res i resulta que entre les alforges, la bicicleta, la camelback  plena i  l'animalet del damunt de la bici, tot pesa 128 kg i...  cony com costa arrastrar-ho.

Bé,  en la planificació del viatge i després de parlar amb un company que ja l'ha fet "Ramon Sancho", decidim fer el trajecte Burgos-Leon amb dos dies, perquè segons el company es pràcticament pla, sent avui "Burgos -Carrión de los Condes de 86 km". Abans he dit company i així és, però el cabró...., si arribo el dia 1 tinc ganes d'anar-lo a veure.....Sortim xino xano i els primers 11 km. bé, després comença a pujar, es  fica al 6% després  passa al 9% després al 9% i per acabar al 13% mantenintse en aquest porcentatges un rato tant que quan ha començat la baixada el marcador ficava 26 km. A primera hora del matí i com els companys aquest últim mes m'han fet entrenar ......s'ha fet. Més endavant arribem a Catrogeriz km. 41 però Sr. Ramon, per on vas passar "mamon"? Allí comença una pujada de 4 km. amb rampes de 18-27%. Arribat aquest punt, tots els que estàvem allí en aquell moment, decidim  per convenciment propi fer el Camí a peu, anavem 6 bicis amb els animalets arrastrant-les i 5 vianants que ens donàvem ànims.  No he fet sols la pujada a peu, també he fet la baixada perquè havia un cartell que ficava 18% de desnivell i quan hem començat  a baixar el GPS me ficava 25%, i això amb uns vbrake i 128 kg. He pensat també per autoconvenciment que millor a peu. Al final d'això ja teníem 50 km. a l'esquena i arribant a Boadilla del Camino fem una cervesa que no sé la marca però estava boníssima, i d'aquí fins a Carrión aquesta ruta pràcticament plana continua pujant del 1 al 3% que ens sembla no res a aquestes altures i a les 16 h. finalment, arribem a l'hostal i fins demà.