dilluns, 11 d’octubre del 2010

Transiscar 2010 - Agramunt

Una marxa ideal per tots els nivells.

6:00 del matí i peus a terra, un bon esmorzar, cap a Lleida a recollir el Dani i sense parar fins Agramunt. Arribem i el ritual de sempre, dorsal, acabar-nos de vestir.

En arribar ens comencem a trobar la gent de sempre, el Miquel, el Carlos amb el Víctor, el Joan Carles del Club Almacelles, etc... Fem una mica de calentament, 4 pedalades i ens situem a la línea de sortida i en marxa. El Dani tira cap a la llarga i jo me’n vaig a fer la curta. Sortim del poble i ens posem per camins , anaven plens a tope, es van inscriure 597 participants. Anem tirant i els camins ja es van aclarint de gent, això si, molta pols, hi havia trams que no es veia res, tenies que anar amb molt de compte. Fem una baixadeta i en un revolt a ma esquerra em veig un noi que havia caigut i es queixava molt de la clavícula, pintava malament. Al cap d’una estona entrem en un pobles i al girar de sobte em trobo el primer avituallament, - VA!!! No cal parar, encara tenia casi tot el líquid i no havia menjat res.

Comencem a entrar als corrierols i genial, unes trialeretes fàcils, sense gaire pendent i entre boscos i matolls, dona bo de pedalar per aquestes zones. Deixem els corrierols i en un tram asfaltat em trobo un participant de casi 60 anys. Ostres, això si que dona moral, veure gent d’aquesta edat i amb aquestes ganes, a demés el xaval anava a fer la llarga. Si senyor!!!

Deixem la zona d’asfalt, pugem corrierols i arribem al segon avituallament, una mica d’acuarius, 1 plàtan i ha tornar a donar-li als pedals. Al cap d’una estona arribem al desviament de la cursa i d’allí fins al final pit avall per pista fins a la línea d’arribada.

Al final vaig arribar el 40 de 243 participants que van triar la ruta curta de 38 km i 480 metres de desnivell (com es que amb el GPS sempre surten més quilòmetres i més metres de desnivell?), amb un temps de 2 hores 52 segons, a una mitja de 18,9 km/h. Per ser la meva tercera pedalada i la primera que puc fer al meu ritme estic content.

El Daniel per la seva part va deixar en molt bon paper el nostre Club Ciclista, va fer la ruta llarga de 56 km i 775 metres de desnivell. Va arribar el 54 de 323 participants amb un temps de 2 hores 42 minuts i 36 segons, a una mitja de 20,66 km/h. És un crack!!

De seguida ens vam anar a les dutxes, que per cert només hi havia aigua freda, quin patir!! A fer un entrepà de llonganissa, fer petar la xerrada i cap a casa que falta gent.

Una molt bona pedalada molt ven organitzada, podies fer la inscripció via web i en arribar t’enviaven el teu resultat via SMS al mòbil. Tot molt ven planificat i senyalitzat. Una bona pedalada recomanable per a tots els nivell, ja que no hi havia cap trialera xunga i el tant per cent de desnivell de les pujades era prou suau, no calia baixar en cap moment de la bici.

Des d’aquí volem animar-vos a provar de fer una pedalada, sempre hi ha diferents nivells i la poden fer des dels 10 fins als 99 anys. Diumenge 17 a les Borges blanques.

Una abraçada a “Lo buitre” d’Almacelles de part del Dani, que diu que no li donarà més peixet, je, je,je...

Properament penjarem les fotos.

Signa:

Eloi Sisó Miret

1. Aquesta foto hem sona, es nota que havie un bon professional darrere la camara.
    Felicitats,això ja no pot parar.
    Un consell Eloi, no faigis cas dels consells del DAni, està Arronaldiat.

2. Com es nota que de professió ets fotògrafo, o era topógrafo??
    Al Dani només li seguixo els consells de la recepta dels caragols a la llauna, que per cert, m'aposto una birreta a que no t'ha convidat mai.

3. Vaaa, tant se val es lo mateix, sol varie una lletra de topo a foto.
    Has guanyat la birra, sempre hem diu, algún dia.... has de provar els caracols que faig jo, i així porte'm no sé quants anys.

4. Anònim12:29:00

hola, moltes felicitats pel bloc!
    esta molt be poder compartir el dia a dia amb la gent que ens agrada el mon de la bici.
    Per cert, desde que vaig fer cas dels consells del dani he notat molta millora. impressionant!!
    I els caragols! els caragols del dani bonissims!!

5. Gracies pel suport! sort que encara queda bona gent.
    El dissabte varem trovar a faltar la resta de la tropa, de segur que haguessiu disfrutat del recorregut. Tanta por que teniem i el temps no podia ser millor.
    Per cert M.LL. a l'Oscar se l'hi va tumbar un mite, en saber que no vas quedar primer...je, je. recordo que ho comentavem mentre en foteiem uns bons cargols!!!!

6. Joan Carles0:00:00

Ei nois, soc lobuitre,una de les coses que m'agrada més de les pedalades es coneixer gent collonuda com vosaltres.Salut i fins la propera.

7. Ei!! Joan Carles!! esperem rebre sovint algun comentari de "Lo buitre" en aquest bloc. Tot un portento sobre la bicicleta.
    Ja son tres pedalades que coincideim en el tram final. ni fet expressament!!
    saludos i fins la propera.

8. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.