dimecres, 13 d’octubre del 2010

Lleida - Cambrils 2010

Dia 2 d’Octubre, 7 a.m., passarel·la de Cap pont, 12 ciclistes intrèpids es decideixen a fer la Lleida-Cambrils, organitzada cada any per ElitBike. Ens esperen més de 100 km de recorregut, amb uns 1700 m de desnivell!

Abans de començar, primer imprevist, al sr. Joan Aige se li ha averiat el frè del davant, per lo tant decideix fer-nos de cotxe escombra (no hay mal que por bien no venga). Finalment comencem la marxa a les 8 a.m. direcció Albatàrrec pel costat del canal, tot planejant fins trencar a la esquerra direcció Alfès. Agafem uns senderos trenca-cames i Pim i Pam, caigudes al canto, costellada meva amb cop de cap inclòs (sort del casco) i voltes de campana d’un altre company. Doncs be, un cop fet el escalfament, anem agafant ritme i continuem per més senders, fins arribar al riu Set, direccio Aspa. Continuem fins al Cogul, on es torna a repetir una nova aterrissada d’un altre membre! Això ja sembla el club de les rascades, anem avançant fins que arribem a Albages on fem un petit espring en plena pujada. Esmorzar casero amb el entrepà de la mare en un Bar on els propis clients fan de cambrers. Després d’esmorzar, 3 membres decideixen tornar-se’n cap a Lleida, nomes volien estirar les cames i passar mig matí! Bé doncs, la resta continuem amb el repte i anem avançant a cop de GPS i fent part de la marxa “la transisquella”, on ens porta per senders i camins una pel avorrits. Continuem i fem una petita parada a Juncosa, on reposem aigua d’una font i seguim un camí que ens porta a uns senderons a prop d’ Ulldemolins, molt chulos, amb ponts de fusta i una ermita . Finalment arribem a Cornudella de Montsant, on ens espera un gran dinar on no falten espaguetis i acuarius. Travessem el Montsant i empalmem amb la riera de l’Alforja on, sense parar i ja de nit, arribem a la meta: Cambrils!!! Repte superat, amb una mitja baixa, cansats, rascats i molt contents, un dia envoltat d’aventures, bona gent i un bon entreno! Fins l’any que bé, cambrils ens espera i un recorregut amb noves variants segur que també!