dimecres, 9 de març del 2011

Marxa de l'oli 2011

7:45 del matí i el Dani em passa a recollir per casa i cap a la Granadella. Allí ens trobem als incondicionals de sempre, Miquel, Carlos, Buitre, etc... També veig aparèixer al Josep Penas i el Joan Florença.

La primera Marxa de l’any i per uns moments estava convençut que l’última. Quin mal rato que vaig passar cap als 40 kilòmetres, em va venir una baixada moral i física del brutal. Només pensava de trucar amb algú i que em vingués a recollir amb un helicòpter. Només em deia: -No baixos de la bici que no tornaràs a pujar. Només quan vaig veure el campanar de la Granadella se’m va acabar tot el patiment.

Es notava que per a molts era la primera marxa, ja que em vaig trobar gent amb rampes, gent amb una pájara bestial, caigudes, de tot, la gent estava rebentada.

Va transcorre per molta zona de pinada, camins, corrierols i senders, amb alguna trialera rebel. La veritat es que estava tant esgotat que no vaig poder mirar massa el paisatge ni recollir cap floreta (igual els de Seprona em foten a la presó).

Ara només cal esperar l’any vinent per tornar-la a fer i amb menys temps

Ens veiem el 13 a Almatret i el 20 a Serós.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada