dilluns, 20 de desembre del 2010

Almatret

Tinc agulletes fins a les orelles, quina enjaumada que mos va fer lo Pepe. És la primera vegada que començo a tenir rampes a les cames.

Ruta guapíssima, amb una pujada final que no s’acabava mai, un sender des del mirador fins a baix al pantà espectacular i unes trialeres plenes de pedres que ni les cabres les baixen a peu.

A les 8:15 em passa a buscar el Pepe i anem a recollir al Miquel. Tirada de cotxe fins a Almatret. Un cop allí participen amb la gent del poble que havia organitzat una caminada popular per la Marató de TV3. Comencem i amb l’ajuda del GPS del Pepe fem tota la ruta de la Marxa d’Almatret de l’any passat. Sortim fins al mirador del pantà, un cop allí agafem un sender fins arribar a baix. De lo millor i que he fet en mountain-bike. Un cop arribem a baix del pantà, mengem un parell de barretes, menys lo miquel que es fot el seu badall de truita. El proper dia li portarem un microones per què la pugui calentar, je,je,je...

Tornem arrencar pedals i tret d’una petita discussió amb el Pepe i el seu GPS, comencem una bona pujada fins quasi arribar de tot, un cop allí, una mica de corrierols, trialera, tornar a pujar, baixada ràpida per pista i una mega trialera trenca braços fins al final. Que punyeteres que les vaig passar. En arribar a baix vam decidir anar a comprar beure a l’embarcador, però en arribar allà el tio poca substància ens diu que està tancat. Però com que hi havia 2 tarugos alemanys que es feien una barbacoa, vam agafar una mica de beure i els hi vam deixar 4 quartos.

Reprenem la marxa i a cops de pedal fins arribar a d’alt de tot amb la llengua a fora.

Clicka per veure les fotos

Vídeo trialera 01

Vídeo trialetra 02

1. Anònim4:33:00

molt be nois! un altre dia farem la tura dura!! canya als pedals!!

2. es dura la d'almatret, hen, no l'havies fet mai o queè?